03 februarie, 2013

De ce aici? De ce acum? De ce acest blog?

Inceputul acestui proiect este unul banal... o mama, primul copil si incercarea de a spune o poveste, de a inventa ceva pentru puiul din brate. Si cum lucrurile frumoase nu trebuie tinute doar pentru sine - cel putin asa simt eu - am pus pe blog povestea... Apoi... griji, serviciu, alte proiecte... si lucrurile au ramas nescrise; dar vreau sa ma intorc si sa scriu din nou, de aceasta data si despre ce am invatat de cand sunt mama. In ultimul timp, am invatat lucruri noi despre mine, despre noi oamenii mari care ne comportam de parca am sti de toate. Si noi avem nevoie de povesti... Si noi avem nevoie sa mai fim copii... Sa ascultam si sa povestim, sa fim mai deschisi si sa crestem.
Va doresc lectura placuta si pasii sa va duca acolo unde aveti cu adevarat nevoie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu